19 July 2010

MaAf DaN LUpA @ FoRgIvE & FoRgEt

Maaf @ lupa bagi sesetengah insan kat muka bumi yang indah ni kadangkala kedengaran mudah didengar dari melakukan maaf @ lupa oleh hati2 yang telah disakiti dilukai..kadang kala sukar kan untuk memaafkan  dan melupakan sesuatu yang terjadi..hanya masa penentu segalanya..
untuk memaaf kan kadang kala mudah tapi untuk melupakan sukar untuk dilakukan...kalu tercetusnya 1 pergaduhan dengan pasangan atau sesapa ja benda yang x dapat dilupakan tu lah akan terkeluar di bangkitkan di suarakan oleh satu pihak yang di sakiti..sebagai senjata untuk menyerang pasangan @ seseorang yang terlibat...


ermmm adakan ini terjadi kat diri ku...huhuhu....

 tapi demi seseorang aku tetap memaafkan kesilapan yang telah dilakukan...demi kasih dan sayang dengan harapan xkan berlaku lagi dimasa2 akan datang...memaafkan ya..melupakan perlu kan ruang dan masa untuk melupakan hal2 yang telah berlaku keatas diri ku....bukan senang...mari kita guna peluang2 yang diberi sebaik mungkin... =)

ingtan untuk ku semua manusia insan di dunia ni melaku kan kesilapan..aku sendiri pun kerap melakukan kesilapan....bukan manusia jika x  x buat kesilapan kat atas muka bumi nie...
Dengan memaafkan dan melupakan apa yang telah terjadi,aku harap dapat memulihkan hati dengan lebih cepat daripada aku meratapi benda2 ni semua...supaya aku dapat  menjalani kehidupan dengan lebih tenang dan bahagia.=)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Halaman