13 October 2012

                                 


                                                          ASSALAMUALAIKUM.....


KERJA BARU..ALHAMDULILAH

kerja baru aku kerani ja....dekat satu kedai di pekan kuah langkawi......kerja bukan setakat kerani..biasa la kerja kat printing.....UMMI PRINTING  tu la nama tempat keja aku sekarang....dah sebulan aku kerja..kadang happy kadang tak..tapi aku kuatkan hati saja...demi sesuai nasik..cewahhhhh sesuap ke...??hahhaha...

bukan kerja kerani ja aku buat..dari kerja2 kerani , akaun  , cop buku bill yang cust tempah..layan cust dan macam- macam lah ..hehe..aku belasah ja walaupun aku x terer mana..hahaha...belajar kan pelan2 insyaallah...

Bosan..... cukup lah kan pasal kerja ni..hehehe

next pulak insyaallah...



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Halaman