10 January 2011

Family LONG....

assalamualaikum....
family long......apa tu family long.mesti korang xtau n xpaham tajuk tu.. =)..LONG  nama arwah nenek aku......LONG bin ALI....kita orang sedara mara tengah mencari godek2..hehe susur galur  ehh btl x susur galur..belasah je la...toink2...family sebelah mama aku...tok maak aku laaa....nenek aku..hihi....family yg tersedia dah rapat...nak rapat2 kan balik..seperti zaman kami semua kecik2 dulu...bila dah besar panjang,semua dah bawak haluan  sendiri ada keja belajar kahwin...macam2 la....
1 hari maksu aku CIK NOORMA DALIM....buat 1 GROUP dalam fesbuk...GROUP LONG FAMILY.....
so ramai la sedara mara yang join....sepupu sepapat...mak sedara pak sedara...kakak adik abang..semua la..
sangatt happening dalam group tu...imbau zaman kanak2...zaman sekarang..nostalgia kecik2 dulu..macam ada....heehe...so suwetttttt... =)  sekarang malam2 @ siang riuh rendah duk chat kat LONG FAMILY dlm FB....suke2....love u all.....muahhaaahaa....




IC zaman purba..hehe..arwah nenek long aku ....
lama gila...lupa mak ckp thn bila..ni IC masa dah tua.... =)

( nak bagi besar pic klik ja pic tu.. =)    )







sepupu2 lelaki aku...dan pak sedara.
.kecik2 pun ikot pangkat dlm family ok...haha.


ni aku yg depan skali sebalah kanan...n d geng...hihi...

ok la sampai cni ja....duk potpetpotpet ni haaa......ada lagi yg menarik tertarik mmg da bomb....hahaha...salam

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Halaman