13 January 2011

MeNgeLaP KaN KuLiT

13 january 2011 pergi berkelah ditepi laut....best walaupun sebelum nak pergi mcm2 hal..besa la kelam kabot x sah....haha......ramai mat2 minah2 saleh ja duk menjemur kan diri..skodeng la apa lagi...ensem2 jugak mat2 saleh...wakakkaka..jahat aku...aku pun mengelapkan kulit jugak main pasir ibarat kanak2 ribena,mandi laut Terlompat2 tp bukan tau berenang pun..tebaik punya...tapi apa2 pun semalam enjoy...huhu
besttttt pergi picnic di laut.....aka mengelapkan kulit..dengan panas terik berendam dalam laut.... bestt jugak dah lama x bermandi manda di laut..hihi...abg aku meranggap driver kita orang...pergi dengan mak,adik bongsu aku,aku ofcoz la pergi haha...mak ndak n qistina.....pergi dengan mereka2 ja...pergi walaupun sekejap ja..sebab abg aku nak balik pergi mancing pulak  dekat laut.....hmm..... kat bawah aku kongsikan sikit gambar2 yang sempat  di snap....  =)   TAPI  1 AKU SAKIT HATI SI MONYET CURI AKU PUNYA ROTI HIGH 5 YANG BELUM AKU MAKAN MONYET N DA GENG DUK BUAT KENDURI ATAS POKOK TERBAIK PUNYA.....

                                          ishhhhkkk memang gelap kot....haha....

                               qistina mandi laut pertama kali dalam hidup...haha...takot ja mula2....suwettttt....



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Halaman