10 February 2012

ANAZ ROSLI

Salam..


Di pagi jumaat yang nyaman lagi indah ...hihi....saya ingin coretkan tentang seorang kawan saya ANAZ ROSLI...tetiba mcm skema ja ayat saya..haha....biasa serius sesekali.....tetiba aku teringat nak tulis pasal kamu...huhu



Anaz Rosli


Dia sekarang berada di Jakarta dah 2 hari kesana...untuk melangsungkan akad nikah dia dengan gadis manis indonesia
Devi Ayu Destiana tanggal 12 february 2012..saya pulak rasa happy...haha..biasa la kan tengok kawan2 bahagia x gitu...?? ;) selepas menempuh kesulitan kepayahan kesusahan sebelum menanti hari bahagia mereka..akhirnya tinggal lagi 2 hari sahaja lagi majlis akad nikah mereka akan berlangsung... ;)  wahh mesti happy gilerrr kan...huhu..sebab semua masalah dah selesai,tinggal tunggu masa yang d tunggu tiba saja..mesti berdebar gila kan kawan ku..sabar walaupun pergi sorang2 ja kesana,tapi doa kawan2 di malaysia sentiasa mengiringi perjalanan anda..cewahhhh..... ;) so sila menunggu detik2 sejarah dalam hidup korang dengan penuh kesabaran..rileks2 sudah..jangan gelabah x ketahuan na kawan...hahahha.. =p





sorry aku curik gambar korang kat Fb...haha..jgn marah..
suweettt........

SELAMAT PENGANTIN BARU IN ADVANCE
HAPPY FOR BOTH OF TOU..
SEMOGA BERBAHAGIA HINGA KE SYURGA HAKIKI.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Halaman