07 February 2012

Tasha Mashahar

Assalamualaikum   ;) haiiiiii

Jatuh Cinta

hahha..jangan salah paham ya..bukan jatuh cinta sama si comel TASHA MASHAHAR ya.....jatuh cinta sama lagu dia n suara dia.....hihiihi..
hokay sejak pagi semalam saya tengok kat FACABOOK/TWITTER banyak share link2 lagu TASHA MASHAHAR si comel nie secomel suara dia...hihi....

nak jadi kan saya jatuh cinta tue...saya pun klik la video2 dia..sekali dengar dah jatuh cinta.....dan berkali2 lah saya tekan button reply...hahahha....sebab apa x jemu dengar berkali2 pun..sampai la saat nie saya masih ulang ulang dan ulang...sampai lebam....!!!!!...haha..gila kan..=p


sejak semalam saya asyik dengar nie ja....hahaha




ok stop......jom layannn...!!!  ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Halaman